8 mars 2010

Ny final i vår - det här missar vi inte!

Man kan väl inte säga annat än att lottningen av FA-cupens semifinaler föll väldigt väl ut. Inget Chelsea, inget Villa. Istället krisdrabbade "farmarklubben" Portsmouth.

Ingenting får mig att tvivla på att vi nu kommer spela vår tredje final på lika många år efter segern i ligacupen förr förra säsongen och finalförlusten i samma turnering i fjol.

Fulham är visserligen ett kompetent och svårspelat gäng, men det gäller mest av allt på Craven Cottage. På resande fot är Fulham ett klart beskedligare lag och hemma på White Hart Lane är vi så klart stora favoriter.

Jag är så säker på avancemang att jag redan nu vågar utlova en plats i semifinalen mot Pompey som ju får betecknas som en riktig drömlottning.

Vägen till final ligger ta mig fan öppen!

Speciellt när vi nu slipper spela på bortaplan.

Nej, det här missar vi inte.

**********

Mittfältsdilemmat igen. Visst klarade Modric uppgiften centralt mot Fulham, men personligen föredrar jag att ha honom i sin vanliga fria roll till vänster. Och därmed spela med Gudjohnsen centralt!

Att man skulle sakna Huddlestone så mycket kunde man ju inte ana inför säsongen. Grymt kul att se utvecklingen under vintern, mindre kul att skadan kom nu… fortfarande inget datum enligt physioroom.com

**********

Wigan - Liverpool ikväll… vore ju inte helt fel med en skräll här, men det är väl att hoppas på för mycket?

**********

Fler som har mittfältsproblem. Gunners måste vända mot Porto men får förmodligen klara sig utan Fabregas! Mycket intressant må jag säga… Vore skönt att se Porto avancera, men det går väl som vanligt antar jag… spanjoren spelar ändå o gör 2 baljor!

**********

Vad håller John Terry på med egentligen, vore det inte bättre att hålla lite låg profil nu?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar