25 augusti 2009

Det drar ihop sig!

Transferfönstret stänger snart och under de senaste dagarna har allt fler rykten börjat florera...

På väg ut enligt varierande källor;
Jermaine Jenas - Aston Villa
Roman Pavlyuchenko - Roma
Luca Modric - Man United

På väg in enligt varierande källor;
Joe Cole - Chelsea
Michael Carrick - Man United
Scott Parker - West Ham
Osman Chavez - ? provspelande honduran
Sandro - Internacional

Förmodligen fler, men om jag får våga mig på en gissning tror jag bara att allting kommer resultera i att Jenas lämnar och att 2 mittfältare ansluter...

Parker tror jag hade kunnat vara idealisk tillsammans med Palacios och Huddlestone... I övrigt vete katten... Cole och Carrick tror jag är för osannolika även om jag gärna skulle se dem på WHL!

Till sist: Stannar Modric (vilket jag tror och hoppas av hela mitt hjärta) är han en sann hjälte!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar