25 september 2010

Hur prioriterar Harry?

Goda nyheter angående Luca Modric som enligt officiella är redo för spel idag. Nu vet jag inte om Redknapp tänker låta den lille spelfördelaren spela från start med tanke på Twente matchen den kommande veckan. Men jag, och fler med mig, hade nog väldigt gärna sett ett innermittfält bestående av Huddlestone, Modric och Van der Vaart idag... är mycket förväntansfull på att se vad de skulle kunna uträtta tillsammans.

West Ham är ju annars en motståndare som man inte direkt får skrämselhicka över. De senaste åren har de varit lite av en drömmotståndare och eftersom man nu ser svagare ut än på länge är chanserna till 3 poäng på Upton Park goda.

Hoppas på följande elva; Cudicini - Hutton, Gallas, King, BAE - Huddlestone, Modric - Lennon, Van der Vaart, Bale - Crouch...

men tror Harry väljer; Cudicini - Corluka, Gallas, Bassong, BAE - Huddlestone, Jenas - Lennon, Van der Vaart, Bale - Crouch

Man kan naturligtvis ha många olika invändningar men det hela beror på hur man väljer att prioritera de två matcherna. Personligen tror jag att det är viktigt att lägga mycket krut på dagens match för att haka på i toppstriden.

Twente ska vi kunna besegra utan att starta med Modric och King... för mig är Hammers borta en svårare uppgift!

**********

En man som har det tungt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar