8 december 2009

När Modric nu kommer tillbaka...

borde det då inte vara läge att spela 4-2-3-1?

Jag menar...

Keane är långt ifrån storformen...

Crouch verkar fungera bäst som ersättare...

Kranjcar har ju imponerat stort...

Dessutom så är ju det centrala mittfältet ett dilemma då vi fortfarande har svårt mot kvalificerat motstånd då vi ofta blir överspelade just här, även om Palacios förstås gör ett enormt arbete.

Krancjar - Modric - Lennon bakom Defoe, understödda av Palacios och Huddlestone... det tror jag är framtidens melodi! Dock vill jag se en ny mittfältare i januari, en mittfältare som inte har en svängradie som en finlandsfärja... hårda ord kanske men ska vi ta nästa kliv håller inte Huddlestone...

**********

Fortfarande inte släppt Evertonmatchen och man verkar inte varit ensam om att ana en miss från Defoe... surt!

**********

Vad är grejen med Bale egentligen, killen har ju sanslös potential offensivt och borde ju kunna tillhöra de bästa vänsterbackarna i ligan. Men defensiven är ju rentav katastrofal!

**********

Kan vi kanske hitta nån här?

**********

Till sist börjar transferfönstret närma sig. Och ryktena blir allt fler, det senaste handlar om att Pavlyuchenko ska vara på väg till Arsenal?!? Det tror jag först när jag ser det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar