13 februari 2010

Kan Redknapp ta Spurs till Champions League?

Fortfarande svårt att släppa debaclet i onsdags. Fan, vi borde ju vunnit den matchen. Eller i alla fall lagt mer krut på den. Ärligt talat skiter jag i FA-cupen om vi för en gångs skull bara kunde koma fyra som sämst och gå till Champions League!

Man kan ju diskutera spelare och deras insatser (Jenas, Kaboul), men den stora frågan för mig är, som jag tog upp i det förra inlägget: Är Harry Redknapp rätt man för Spurs? Vad tycker ni? Hade varit intressant med lite synpunkter...

Harry har förstås gjort det bra som stabiliserat laget, men kan han ta oss en nivå till, upp till Champions League klass? Det är den stora frågan...

**********

Svennis ledig igen... men knappast nåt för Spurs va?

**********

Och hur ska det här med John Terry sluta?!? Ashley Cole bryter foten, missar möjligen VM, vilket kan innebära att Terry spelar mittback med Wayne Bridge till vänster om sig i sommar! Ödets ironi...

3 kommentarer:

  1. Harrys brister i match coachandet kommer tyvärr göra det väldigt svårt för oss. En riktig matchvinnare är vad vi saknar. Jag hoppas starkt på att Pava får chansen snart, men är skeptisk över hans motivation, känns som Harry har dragit ner hans självförtroende i botten. Jag håller mina tummar. Tack för en underbar blogg.

    /D

    SvaraRadera
  2. Catching and Killing, din första mening i inlägget säger väl egentligen allt, speciellt efter dagens Boltonmatch... Ofattbart att han inte slängde in Gudjohnsen eller Pavlyuchenko!

    SvaraRadera
  3. Rent vansinne, kan köpa att Jenas inte satt på bänken mot Bolton. Men att ha två vassa forwards som kan prestera ett mycket bättre och rörligare spel, än vad som går med den långe Crouch. Usch när ska Harry förstå att en spelare på 2 meter inte behöver vara bäst i världen på huvudet, Han väger ju för attans 70 kilo.

    SvaraRadera